2016. október 30., vasárnap

Essence The Little X-mas Factory

Rohamosan közeleg az év legszebb ünnepe, a Karácsony, amire a sminkmárkák is szívesen hoznak ki különböző trendkiadásokat. Az Essence ideije már látható, de nem bírtam ki, hogy ne említsek egy pár szót róluk, hiszen szerintem szuperre sikeredtek, nem mellesleg hazánkban pár nap múlva, az az novembertől már kaphatóak lesznek. Én nagyon izgatott vagyok, van már egy pár termék amely kívánságlistás. A színek a megszokott ünnepi árnyalatok, de ennek ellenére gyönyűrek. Nálam egyértelműen az illatosított hajkefe viszi a prímet. :D




The Little Xmas Factory Eyeshadow Palette - North Pole Express Delivery    csodaszép 5 csillogó színből álló szemhéjpaletta


Elf yourself - két színű kontúrpaletta és Liquid gold eyeliner - 01 ho-ho-ho árnyalat, avagy egy arany színű szemhéjtus

All i want for x-mas is you, liptint - én ezt ránézésre körömerősítőnek néztem, igaz, hogy ajak dekorok vannak rajta, de ezt valahogy nem vettem figyelembe. Pihe-puha ajkakat és egy kis színt ígér ez a pink darab.


Elf approved - bőrkiegyenlítő korrektor


01 i still believe in santa claus
02et's take an ellife
03 santa baby
04 meet me under the mistletoe
arany, ezüst, pink és fenyő zöld színű csodaszép lakkok


Scented hair brush - a fent említett illatosított hajkefe, a csomagoláson említett tükörrel a hátulján, szerintem szuper darab. :) és Santa's back in town körömdíszítő matrica


Mini hand creme - "01 holiday hug"vanília illatban, és a "02... and mistletoe kisses" csokis süti illatban. Őket nagyon szeretném kipróbálni, viszont picit visszatart a borzasztó pici kiszerelésük. Reménykedem benne, hogy egy igazán jó kis termék lesz, amolyan táskába bedobós darab.


it's magic - eau de toilette 30ml  -  Kíváncsian várom ezt a kis parfümöt, hiszen nagyon édes, nagyon karácsonyi illatot ígér nekünk. A meleg, édes illata emlékeztetni fog minket a télies hangulatú, gyönyörűen feldíszített karácsonyi vásárokra. A csokoládé, áfonya és a nektarin a jellgezetes jegyei, ezek mellett a frézia, bazsarózsa, vanília és a karamell illatai is érezhetőek benne.

Shimmering stars - csillagocskás highliter



Lipbalm - a merry kissmass nevezetű ajakbalzsam nem túl praktikus kiszerelésű, viszont ezért a kis tégelyért mindent megadnék



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése