2016. október 17., hétfő

Heti outfitek

Sziasztok! Első bejegyzésként egy outfites posztot gondoltam. Ezeket én állítottam össze, remélem elnyeri a tetszéseteket.
Jó nézelődést! :)


Első outfit egy nagyon elegáns, nőies és nem utolsó sorban őszies. A hideg idő beköszöntével bátrabban nyúlunk az erős árnyalatú rúzsokért, ezért a szett feldobásáért egy hangsúlyos ajakra valót választottam. Szerintem szuper összhangban vannak. Külön figyelem ezért a csodás táskáért. 




Második szett egy barna hangsúlyos összeállítás, ami hétköznapra, munkába vagy akár az iskolába egyaránt megállja helyét. Visszafogott, csinos, és a kihagyhatatlan bordó rúzs természetesen itt is jelen van.



Íme a harmadik összeállítás, a vagány és a laza viselet kedvelőinek. Szerintem teljesen alapdarab a fekete bőrkabát a fekete tornacipővel, "gyorsan felkapós", mégis mutatós. 



A negyedik outfit egy bohókásabb, már teljesen a Halloween lázban égők számára kedvez. Eredetileg egy otthon ülős Halloween estre terveztem, ahol a kandalló melegénél ülve fogyaszthatjuk a Pumpkin spice lattet, viszont teljesen megállja a helyét egy baráti összejövetelen is. 


Nektek melyik tetszik a legjobban? :) Várjátok már a Halloweent, esetleg szoktatok menni/mentetek régebben cukorkát gyűjteni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése