2016. október 28., péntek

Karácsonyi cukiságok az Ebayről!

Sziasztok!

Tudom, hogy még csak október végén járunk, viszont ha biztosra szeretnénk menni, hogy minden interneten rendelt csomagunkat megkapjuk, akkor bizony már el kell kezdenünk az online felület böngészését, valamint a rendelések leadását. Ezért is hoztam el nektek 10 Karácsonyi kihagyhatatlan darabot az Ebay világából,ami valljuk be, mindenkit elcsábít, aki picit is hajlamos az ünnepi őrületre.
Minden linket a kis címekre kattintva találtok.


Karácsonyi cukorka dísz: A jól ismert amerikai filmekből egyaránt szuper díszítés a Karácsonyfának, valamint bármilyen szoba dekorációra tökéletes. Szerintem nagyon ikonikus darab, nekem már landolt is a kosaramban egy csomaggal.


Italos üveg díszítő "rénszarvas ruha: Egyben szuper ötlet az asztalon lévő boros/pezsgős üveg dekorálásához, valamint kiváló ajándék szeretteink számára. Szerintem nagyon aranyos. :)

Szalagdísz: Rendkívül mutatós lehet egy ilyen darab a kandallónál, a fa környékén, ajtó felett, vagy akárcsak a falon. Már csak a választásnál lesz nehéz dolgunk, mert mindegyik nagyon mutatós példány.


Kihagyhatatlan Karácsonyi matricák:  MATRICA1    MATRICA2    MATRICA3    MATRICA4
Ezeknek nem lehet ellenállni! Cukibbnál cukibb darabok sokaságát halmoztam ide Nektek, amelyek szuperek lehetnek akár az ajándékok dekorálásra a név címkék mellé ragasztva, vagy bármilyen más /saját készítésű otthoni dekorációra. A negyedik matricánál 1-24-es számokat találhattok, ha saját Adventi kalendáriumot szeretnétek készíteni.

Ablak/falmatrica: Ennél szebb darabot még nem láttam, és nem is tudom eldönteni, hogy melyik színben szebb, viszont abban biztos vagyok, hogy a bejárati üveg ajtóra ragasztanám, hogy mindenki gyönyörködni tudjon benne. :)

Fények: Az ünnep egyik elmaradhatatlan eleme a fények. Tökéletesen feldobják a dekorációkat, és ez a fényfüggöny valami elbűvölő.

Télapós kötény: Ez a darab tökéletes kelléke a Karácsonyi készülődésnek, szuperül feldobja a sütés-főzést, és úgy érzem most már elengedhetetlen tagja a mézeskalács sütésnek. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése